הטרדה מינית

סדנאות למניעת הטרדה מינית למנהלים ועובדים בחברות וארגונים

האם יש לך אינטרס להתרחק מפלילים? לשמור על שמך הטוב? ושם הארגון שאתה בראשו? האם שמם הטוב של עמיתך חשוב לך? האם אם יש לך אינטרס לשמור על המשרה שלך? על הכספים שחסכת? על הפנסיה שלך?

האם אתה יודע שאחת משלוש נשים חשופה להטרדה מינית במקום העבודה? (וגם גברים..) האם אתה מודע לכך שכל פגיעה מינית, מעבר לכך שהיא קורעת נפש אדם, היא מטלטלת את הארגון, וככל שאתה גבוה יותר בהיררכיה, כך הטלטלה שתעבור חזקה יותר – מה מחיר ההתעלמות מהסכנה הפלילית?

האם אתה מסתפק בלצאת ידי חובה? בתליית תקנון למניעת הטרדה מינית במסדרונות…? מישהו מהעובדים קרא את התקנון? הבין את תוכנו? האם בדקת את זה?

על פי החוק כל ארגון נדרש למניעה אקטיבית של הטרדה מינית. מדובר במניעת התנהגויות בעייתיות עם תוצאות המשפיעות על כל דרגי הארגון. המציאות מראה שהתמודדות אפקטיבית עם האיום מצריכה טיפול מוקדם ומונע מצד ההנהלה.

 

משרד עורכי דין פרופ' עציוני נרתם לתת כתף לצמצום התופעה בראיית הערך החברתי המוגן אשר נפגע מקיומה.

בניגוד לפעילות אחרת שתמצא בתחום, אנו פועלים להביא למודעות את חוסר הכדאיות האישית מצד בעלי התפקידים השונים בארגון בעת קיום הטרדה מינית בסביבת העבודה. אנו פועלים לחיזוק ההבנה המשפטית למנהלים על החשיפה האפשרית מבחינתם לאישום פלילי ותביעה כספית בעקבות הטרדה מינית בסביבתם, במקביל אנו רותמים מנהלים לשמירת חייהם ונפשם של העובדים.

עכשיו כשחשבת על זה לרגע, אתה ודאי מודע לכך שהטרדה מינית המתרחשת במקום העבודה, מעבר לכך שהיא גורמת עוול קשה לקורבן, יש בה בכדי להכתים באופן קשה את הארגון, חושפת את מנהליו להליכים פליליים ועשויה לגרום לתביעות והפסדים כספיים.

מה אנחנו מציעים? ניסיון, ידע ומתודולוגיה אשר ירחיקו מכם את הסכנה ויחזקו את הארגון בו אתם עובדים. שימוש בכלים שאנו מציעים יסייע לכם בהמשך פיתוח אחריות חברתית וייצרו סביבת עבודה בטוחה ונעימה עבור העובדים/ות.

אל תהסס לפנות אלינו

מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון:

או להשאיר פרטים ונחזור בהקדם:

מאמרים נוספים

phone icon