סדנת ביקורת ובקרה

מה אנחנו מציעים?

בקרה (control) לצורך שליטה רציפה בתהליך ההטמעה הרציף למניעת הטרדות מיניות בעבודה במטרה לדאוג שיפעל כהלכה. תפקיד הבקרה בתיקון סטיות מהפעולה או התהליך הרצוי, ולפעמים יהיה מדובר בחידוש התהליך ממש.

ביקורת קרי שיפוט והערכה (Criticism) בדיקת מצב (Inspection), השוואה בין המצב בפועל לבין הנורמה הרצויה או התקן שנקבע (Audit).

למה אנחנו?

משרד עו"ד פרופ' לימור עציוני מרכז ידע, ניסיון, אנשי מקצוע מעולים וקפדנים, אלו מביאים את לקוחותינו למצב שליטה במציאות משתנה, זאת בעת שמוטת השליטה של המנהל אינה יעילה אובייקטיבית ללא תמיכה וליווי משפטי חיצוני.

מומחיות בנושא:

מיום חקיקת החוק למניעת הטרדה מינית היינו שותפים וניהלנו אין ספור פעילויות בתחום, אלו מספקים לנו את הידע המעשי המתעצם לנוכח העומק האקדמי שעומד לרשות לקוחותינו.

התאמה:

הניסיון הרב שרכשנו והגמישות שמאפיינת אותנו כנותני שירות ובעלי חזון של שינוי חברתי, מאפשרים לנו להתאים את אופי פעילות הבקרה והביקורת לאופי הלקוח, יתרון זה מאפשר להשיב את התהליכים למסלול הרצוי במיעוט התנגדויות.

חשיבות הבקרה והביקורת:

הבקרה והביקורת מבטיחים ללקוח כי ההשקעות שביצע במניעת הטרדה מינית בעבודה לא ירדו לטמיון, אלא ימשיכו ויהוו חלק מהתרבות הארגונית. בנוסף, התקיימות הביקורת והבקרה משמרים סטנדרטים ובכך מגנים על העובדים, ההנהלה והארגון ממצב "רדום" בו יתקיים כשל בתהליך מניעת הטרדות מיניות.

מאמרים נוספים

phone icon