עבירות מין במשפחה

בגיל 10 החלה שירלי לכתוב יומן המתאר התעללות קשה בתוך המשפחה, התעללות אכזרית שנמשכה שנים. באומץ רב ובכוחות נפש גדולים מתארת שירלי כל אשר היא חווה לאורך ילדותה. שירלי שמרה את ההתעללות בסוד משך שנים ארוכות ואף סירבה לקרוא ביומן.

שנים רבות לאחר מכן, ביקשה לפרסם את היומן דרך המועצה לשלום הילד, כדי שתוכל להסביר, מנקודת מבטה של נפגעת מהתעללות, איך ראוי להתמודד עם מניעת התעללות בילדים. היומן פורסם בחוברת "יומנה של שירלי – מעולמה של ילדה שהצליחה לשרוד". כיום, בגיל 70 וכשהיא סבתא לנכדים, כתבה שירלי אחרית דבר הכלולה במהדורה החדשה של היומן (לקריאה לחץ כאן).

יומנה של שירלי הוא דוגמא נוספת לקשיים הרבים שחוות נפגעות תקיפה מינית בפרק הזמן הארוך שחולף ממועד הפגיעה ועד שהן מסוגלות להתמודד עם הכאב והטראומה.

יומנה ייחודי, אך הלקח הנלמד ממנו הינו אוניברסלי והוא כי פגיעה מינית בילדים לא נשכחת. גם לא אחרי עשרות שנים. השפעותיה של הפגיעה נמשכות, מכאיבות, דורשות התמודדות יום יומית ותעצומות נפש אדירות מהנפגע/ת.

במשרדנו אנו מלווים נפגעי עבירה לאורך ההליך הפלילי כולו ונחשפים מדי יום לקושי העצום שמתלווה לנפגעות בעת שהן מתרגמות את הטראומה לסעדים משפטיים כגון: ראיות, פיצויים, נזק. אנו מודעים לחשיבות הרבה של ליווי עו"ד ולרגישות הנדרשת בליווי נפגעי עבירה.

אל תהסס לפנות אלינו

מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון:

או להשאיר פרטים ונחזור בהקדם:

מאמרים נוספים

phone icon