להגשת תלונה על עבירת מין יש להיערך כראוי

הגשת תלונה במשטרה על עבירת מין היא צעד חשוב אך מורכב מאוד עבור נפגעות ונפגעי תקיפה מינית. חשוב לדעת כי אי אפשר להגיע לתחנת משטרה ולהגיש תלונה סתם כך מבלי היערכות מוקדמת.

להכין את הקרקע להגשת תלונה על עבירת מין

קודם כל, יש לבחור תחנת משטרה שבה פועלת יחידת חר"מ – יחידה מיוחדת לחקירת עבירות מין, שבה החוקרים עברו הכשרה ייעודית. גם התשאול עצמו מתבצע בחדרים ייעודיים לכך.

שנית, חיוני להגיע לתחנה בלווי עורך דין פלילי המתמחה בעבירות מין, כדוגמת פרופ' לימור עציוני. עו"ד ילווה אתכם לאורך כל התהליך, ייעץ לכם על זכויותיכם ויתרום רבות להקלת החוויה הקשה.

אל תנסו להתמודד לבד עם הגשת תלונה על עבירת מין – צרו קשר עם עורך דין מומחה שייעץ וילווה אתכם. ההכנה הנכונה והליווי המקצועי קריטיים להצלחת התלונה.

איזה עורכי דין יודעים ללוות נפגעי עבירה בהליך המשפטי?

ישנם עורכי דין פליליים רבים ומעולים שמכירים את עולם המשפט, אבל אין הרבה עורכי דין ומשפטנים בעולם המשפט שחיים את תחום ייצוג נפגעי ונפגעות העבירה כמוני. קרוב ל-30 שנים שאני מייצגת, כותבת ספרים, מאמרים, משתתפת בכנסים וימי עיון ומלמדת סטודנטים בארץ ובעולם, כדי לקדם את מודעות בנוגע לזכויות נפגעי ונפגעות עבירה בהליך המשפטי. זו שליחות חיי, וזה הנייד שלי – 054-5804042, אפשר לדבר איתי על הכל.

פלייר דיגיטלי- פרופ' לימור עציוני2

אל תהסס לפנות אלינו

מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון:

או להשאיר פרטים ונחזור בהקדם:

מאמרים נוספים

phone icon